Vickan VS Madde. Bröllops tårtor

Alla var galet nyfikna på vickan o maddes bröllops klänningar.
Själv vart jag galet nyfiken på hur deras bröllops tårtor skulle se ut.
Ja där var det en mega attans stor skillnad.
 
I mitt fall skulle jag dock föredragit vickans vita tårta
Maddes macaroni tårta var ju annerlunda o kul
men känns inte direkt bröllop tycker jag.
Man ska ju får skära liksom i sin kaka det tycker jag hör till
 
Men alla e vi olika.
 
Vilken tycker ni var finast?
Vilken skulle ni valt?
vickans bröllops tårta
maddes bröllops tårta


Såg Maddes bröllopstårta verkligen ut sådär? Nej det var inte fin, känns inte alls passande till bröllop :/

Svar: yes så såg hennes tårta ut...var ett torn av macaronis.ja inte speciellt bröllops likt..om de nu skulle ha det så så tycker jag de borde satsat på tex vita o guld o silvriga såna som mer passar med maddes bröllops färger
imabakeaholic.blogg.se

2013-06-10 // 11:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback