Blogg Love

Jag hänger med på trenden och sprid en massa bloggkärlek.
 
Hos sockerrus.se..
Lägg exempelvis upp bilden 
i ett inlägg, länka till ca 5 bloggar och skriv gärna några
positiva ord om varför du gillar just de bloggarna.
Var med och sprid kärlek helt enkelt,
gör andra glada och stärk bandet mellan oss bloggare.
Bagerskan.se
 
Detta var en av de första bakbloggarna som jag
snubblade över o följde flittigt vilket jag fortfarande gör.
Jag har hängt med denna kvinnan då hon börja sin utbildning
och hänger med än.
Hon krånglar inte till nåt ut enkelt men snyggt
Sockerrus.se
 
Denna kvinnan e amazing.
Följt henne ett bra tag oxå och hennes bakverk
som fick mig att inse att jag INTE behöver överdekorera
bakverk för att det ska bli snyggt.
Hon som inspirera mig att våga leka mer med färger i smeten.
fantastisk duktig kvinna.
Louisespis.blogspot.se
 
En blogg jag råka halka in på i sammband med att jag baka
min första cherry love tårta.
Hon inte bara bakar utan e attans duktig på att laga mat med.
Hennes bakverk o bloggens stil e väldigt stil ren.
Bliminjast.se
 
Detta känns som barndomens glans år.
Hon bakar traditionellt men twistar till det ibland.
and i love it.
Har bra steg för steg bilder som e toppen för de
som oxå funnit bakintresset men inte kommit så långt i det än.
Sweet-and-simple.se
 
Denna donnan har jag följt ett bra tag med o sett hur
hon har utvecklats.
Hon e inte bara duktig på att baka utan väldigt duktig
på att ta rå fina foton på sina verk.
Dessutom verkar hon super duper godhjärtaf
 
 
 
 
 
 


Tack söta du för de otroligt fina orden ♥ Å tack för att du skickar vidare lite Blog Love! :-)
Kram, Lisa

Svar: självklart.. tycker det e ett bra intsiativ
imabakeaholic.blogg.se

2013-04-06 // 17:14:23

Men åååh vilka fina och snälla ord!! Tack söta du <3

Svar: men du e super duktig o inspiererande
imabakeaholic.blogg.se

2013-04-07 // 23:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback