Lille sonens avslutnings tårta 2013

 
Vad har Im a Bakeaholic gjort hela kvällen tills nu kl 23.58?
 
Jo jag har pillat med sin 7 åriga sons avslutnings tårta.
Första bilden e hur den såg ut först.
rent åt skogen vart det o jag var ikke nöjd ett jävla dugg
och gick runt här o sura för den såg för jävlig ut.
Men men jag tog tag i saken o skala av all deco på den och
decorera sen om den o la till lite fler roser
och lite annat.
så nu e jag mer nöjd med möget.
 
Ve väder gudarna om de gör så det regnar eller e annat skumt
väder eller för gasande solsken imorgon då jag ska gå med denna
ner till kewins skola.
 
arrrrrrrrrrrr
 
alla föräldrar på hans skola ska ha med en tårta de gjort så ni
kan ju gissa hur många tårtor som kommer finnas på den skolan
imorgon, mega mega många
 
hela simrishamn kommer vara i ett mega
sockerrus imorgon ha ha ha ha
 
denna innehåller:
vanilj bottnar
choklad mousse med nötter
citron/vanilj mousse
choklad smörkräm
kokosflingor
sugarpast deco
guld socker pärlor mjuka
 
(kommer ta foto sen på långbordet med allas tårtor)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback